REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU „MOJA GRA”
Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa numer 4 w Czechowicach - Dziedzicach.
Konkurs odbywa się w ramach projektu " Postaw na matematykę"
Głównym celem Konkursu jest wyróżnienie i nagrodzenie najciekawszych gier planszowych oraz zestawów ćwiczeń interaktywanych stworzonych przez uczniów oraz promocja idei gier jako ciekawego sposobu spędzania wolnego czasu w gronie rodziny i przyjaciół, rozwijającego nie tylko intelektualnie, ale również społecznie.
Ponadto celem konkursu jest:
• Popularyzacja działań matematycznych w szkole.
• Promocja alternatywnych form spędzania czasu wolnego.
• Rozwijanie kreatywności uczniów.
• Rozwijanie zainteresowań.
• Umożliwienie prezentacji swoich pasji.
Postanowienia ogólne:
1. Konkurs skierowany jest do uczniów klas III – VI Szkoły Podstawowej nr 4 im. Orła Białego
w Czechowicach – Dziedzicach.
2. Rozpoczyna się 16 października 2017 r. i trwać będzie do 30 listopada 2017r .
Przebiega w dwóch kategoriach: gra planszowa oraz zestaw interaktywnych ćwiczeń.
3. Temat prac konkursowych brzmi:
- Moja matematyczna gra planszowa
- Matematyczny zestaw ćwiczeń interaktywnych (zestaw 4 ćwiczeń interaktywnych wykonanych w oparciu o dostępne platformy np learningapss, scratch)
4. Zadaniem gier oraz zestawów jest doskonalenie technik rachunkowych, pojęć matematycznych.
5. Każda uczestnicząca w Konkursie gra musi być produkcją samodzielną doskonalącą umiejętności matematyczne.
Warunki uczestnictwa w konkursie
Prace konkursowe należy składać u pań Marii Sikory lub Katarzyny Wali do 30 listopada 2017 r.
Prace przekazane na konkurs muszą być pracami własnymi, samodzielnie i estetycznie wykonanymi, wcześniej nieopublikowanymi.
Każdy z uczniów może przekazać tylko jedną grę lub jeden zestaw ćwiczeń.
Każdy uczestnik konkursu powinien opatrzyć pracę tytułem oraz swoimi danymi: imię i nazwisko, klasa. Dane te będą służyć do kontaktu organizatora z uczestnikiem konkursu. Prace nie podpisane, anonimowe nie będą zakwalifikowane do konkursu.
Naruszenie przez uczestnika konkursu któregokolwiek z warunków konkursu oznaczać będzie niedopuszczenie pracy do konkursu lub utratę prawa do nagrody. Wyniki konkursu i nagrody
Jury powołane przez organizatora, spośród przekazanych prac wyłoni laureatów konkursu.
Kryteria oceny prac: zgodność z tematyką, estetyka pracy i oryginalność, precyzyjnie sformułowany opis i instrukcja gry.
Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi poprzez ogłoszenie zawierające tytuły nagrodzonych gier lub zestawów oraz imiona i nazwiska zwycięzców podczas spotkania zorganizowanego przez organizatorów. Dodatkowo informacja o laureatach zostanie zamieszczona na szkolnej stronie internetowej.
Uczniowie, którzy zajmą trzy pierwsze miejsca otrzymają nagrody rzeczowe, wszyscy uczestnicy dyplomy.
Jury ma prawo do wytypowania dodatkowych nagród, jak i również prawo do nieprzyznania nagród.
Decyzja jury, co do wskazania laureatów konkursu oraz przyznania im nagród jest ostateczna.
Postanowienia końcowe:
Przekazując pracę na konkurs, uczestnik zgadza się na ekspozycję pracy w szkole oraz na opublikowanie fotografii prac na stronach internetowych szkolnej oraz projektu Postaw na matematykę
Biorąc udział w konkursie, uczestnik akceptuje jego regulamin.
Regulamin niniejszego konkursu będzie dostępny na stronie postawnamatme.jimdo.com